星期日, 8月 12, 2007

[Movie]Simpsons 辛普森家庭


haaa!! EJ~because of you , I went to see "Simpsons"!!!

It's really a stupid and humorous movie~

even some american humoros part we couldn't understand...

it's give our family a joyful night!!

When I saw wife's face , it's linked to EJ's image!!!

haha~so funny~i think Simpsons style is totally equal to EJ !!!

I miss you~EJ ~ Simpsons make me laugh and feeling you are close to me....so I looove movie and Simpsons!!!


those days...in Taipei ,we can see plastic simpsons in everywhere, but at the most poor theater which one is near my house just has paper simpsons....= ="

.

一個前一陣子認識的菲律賓美女-EJ ,看到她的網誌推薦Simpsons~

剛好我們家買不到料理鼠王低票...就看了這部爆笑的闔家電影^^

果然跟卡通版一樣Q 很多智障的對白,看右上角的圖...他遮住哪個可愛部位呢?!

全場笑聲不斷,第一次看到這麼多幽默橋段、諷諭政治與台下觀眾的電影

感受的到編劇的用心,把一堆笑點加在智障無比的無能政府決策下....

更顯可笑...而主角"荷馬"脫線又自私的個性,造成全市恐慌 成為眾矢之的、

也是爆笑辛普森的一家之主。

.

一部以笑料為標榜的電影,的確很適合年輕人看...因為太多笑點很深...

其實爸媽不懂,太小的政治笑話笑不出來。

很適合 解壓舒緩的休閒時刻,不過對於期待心靈飽足的我(騙人的吧?!)

是過於表面了點的卡通電影。 哈哈

.
PS . 謝你們啦 Simpsons ~讓我自己沉醉在 與異國朋友的共處時刻!!

3 則留言:

  1. 你去看這部唷?
    好看嗎?

    回覆刪除

  2. 才剛上映就去看囉

    我也要去看耶哈哈

    感覺就會超好笑


    搞笑卡通最近莫名的吸引我...哈

    回覆刪除
  3. 哈哈

    對呀 ~ 因為剛好買不到料理鼠王
    我爸媽又不陪我看周杰倫~~~>"<

    我覺得...還是在家看卡通比較划算
    噗~太貴了...後面的笑太大聲~
    害我一直被踢到~T_T

    回覆刪除